24 października 2016

Wspomnienia, wydłużająca się doba i minionki - czyli pierwsze urodziny bloga!







Dzisiaj blog kończy równo rok! Przez te 12 miesięcy pojawiło się 30 postów, wymieniliśmy 77 komentarzy. Wybiło ponad 6 tysięcy wyświetleń.


Każda rocznica to okazja do podsumowań. W ciągu całego roku były lepsze i gorsze momenty. Takie, kiedy miałam mnóstwo zapału i tysiąc pomysłów na minutę, ale też takie, kiedy chciałam to wszystko rzucić. Były lepsze i gorsze wpisy.
Takie planowane z wyprzedzeniem, przemyślane i dopracowane do ostatniego szczegółu. Ale też takie, które powstawały pod wpływem chwili i "na gorąco" je dla Was publikowałam.
Takie, które dodawałam pewnie. Ale też takie, przed których dodaniem długo się zastanawiałam.
Były takie ogólne. Ale też takie prywatne, wprost wyrwane z mojego życia.
Były te na poważnie, ale też te z dystansem i humorem.
Były takie, których pisanie było pracochłonne i za które czułam odpowiedzialność. Ale też takie pisane lekką ręką.
Aż w końcu te, z których byłam bardziej dumna i te, które może nie były idealne.

Jednak każdy post, który mogliście przeczytać w minionym roku, był MÓJ. I z każdego, bardziej lub mniej jestem dumna. Skoro pojawił się na blogu, to znaczy, że z jakiegoś powodu był on dla mnie ważny i chciałam się nim podzielić. Akurat z Wami.





TOP 10 - czyli to, co czytaliście najchętniej :)





Czym jest związek? - na podstawie cytatów z "Małego Księcia"

Wpis o miłości jak z bajki. I to bajki tak pięknej i dobrze znanej nam wszystkim. Prosto, bez owijania w bawełnę.






Cześć, ciekawe co się zmieni... [list]

Czyli list do samej siebie z okazji osiemnastych urodzin.To ten z serii "wprost wyrwane w mojego życia", osobisty i na luzie.







(nie)łebskie rozkminy

Spacerujemy plażą. Mój chłopak paraduje w takiej hipsterskiej bluzie - wiecie taka długa, luźna - i to w dodatku z kapturem na głowie. Nagle z tyłu słyszę, jak chłopak krzyczy.
- Ty patrz, Assassin!
I nagle wasz związek nabiera mocy.

I wiele więcej takich wspomnień z wakacji w Łebie.




Warto było za was umierać - 72 rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego

To, co ważne i o czym należy pamiętać. Za co czuje się odpowiedzialność.







Ja Cię kocham, a Ty śpisz!

I nagle mimo, że jesteś u boku swojej rzekomo drugiej połówki, stajesz się bezpański. Mimo, że każdy dzień spędzasz z nim, to tak naprawdę już nie jesteś jego. Już do siebie nie należycie.






Wołyń - o życiu w centrum piekła [recenzja filmu]

O historii trzeba mówić. Bez względu na to, jak trudna ona by była. Trzeba się zderzyć z jej konsekwencjami i wyciągnąć wnioski.







Bo miłość to przyzwyczajenie

Bo każdego dnia się siebie uczycie. Swoich nawyków, emocji, reakcji, tonu głosu. Poznajecie się nawet wtedy, kiedy wcale o tym nie myślicie. To są własnie takie mały nawyki. Ale później on już wie ile łyżeczek ona słodzi herbatę, a ona zna jego ulubione piosenki.




7 rzeczy, które zna każdy bloger + blogi warte polecenia

Wpis z okazji Dnia Blogów. Trochę więcej o tym, jak wygląda życie blogera. 








Najlepsze cytaty z bajek

Czyli podróż w czasie do dzieciństwa i do tych tekstów, które ruszą największego twardziela. :)







Jasiek Mela - specjalista w dostawaniu od życia po tyłku... ale i mistrz w podnoszeniu się

Jaśka z jego dokonań zna każdy. Ale już nie wszyscy znają go od tej strony bardziej prywatnej - czyli relacja ze spotkania z Melą.








Zakładając bloga, nie miałam na niego konkretnego pomysłu (wiem, że podobno jest to bez sensu, ale reguły są po to, żeby je łamać). W sumie, wiedziałam tylko to, że a)blog ma po prostu być, b) że chcę przestać pisać sama dla siebie, bo to się chyba schizofrenia nazywa, c) że ma być fajny.
Tak naprawdę blog cały czas się kształtował i dopiero całkiem niedawno nabrał jako tako kształtu. Zrobiłam generalne porządki, posegregowałam wpisy, dodałam nowe zakładki. Po roku, już wiem o czym lubię pisać najbardziej, a co najważniejsze - wiem, co Wy czytacie najchętniej. Już rozpoznaję osoby, które są stałymi czytelnikami. To ich komentarze pojawiają się jako jedne z pierwszych. To na nich zawsze mogę liczyć. Dziękuję! <3


Były też dni, kiedy doba była za krótka. I tygodnie, którym brakowało dni. I własnie wtedy było ciężko. Wtedy mówiłam sobie, że czas najwyższy przerwać pisanie bloga. I całe szczęście, że tego nie zrobiłam! Bo jakimś magicznym sposobem, chwilę później otwierałam pusty dokument tekstowy i doba sama się wydłużała. Temat przychodził sam, a słowa płynęły. Teraz już mam na to patent. Zazwyczaj dodaję posty wieczorem (bo wtedy mam najwięcej czasu) i kładę się spać. Rano pierwszą rzeczą jaką robię jest przeczytanie komentarzy napisanych w nocy. I nawet nie wyobrażacie sobie jakie to miłe uczucie szczerzyć się do telefonu. :) Każdy Wasz komentarz to wielki kopniak do dalszej pracy!






Chciałabym, żebyście mieli większy wpływ na to, co pojawia się na blogu. W końcu, o to w tym wszystkim chodzi. Potrzebna jestem ja i potrzebni jesteście Wy. Tak samo mocno. Bez siebie nawzajem ten blog nie miałby sensu. Dlatego jeśli macie jakieś pomysły czy tematy, które chcielibyście, żebym poruszyła, to dajcie mi znać w komentarzach lub na mailu. :)


                                          Fanpage                                 




               

Fajnie, że jesteście! <3 Serio. :)
P.S. Gdyby jeszcze kiedykolwiek przyszło mi do głowy, żeby przerwać bloga, to śmiało możecie mi się kazać puknąć w łeb. Tak mocno. I dwa razy dla pewności. :)
Do następnego!






7 komentarzy:

  1. Gratuluję ci wytrwałości i zaangażowania. Może się powtarzam, ale twoje wpisy są rewelacyjne :). Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzenia rocznicowe :) zebys Nigdy nie zrezygnowala z czegoś co jest dla ciebie ważne tylko dlatego że czasem jest trudno. Oprócz tego życzę Ci rozwijania swoich umiejętności pisarskich i sukcesów na blogu. Buziaki:*!

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo ! Gratulacje ! :) Świetny blogowy dorobek ;) Życzę kolejnych udanych latek :P
    Zapraszam do mnie: http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję sukcesu i życzę jeszcze więcej motywacji na przyszłość ;)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    www.kawa-z-mlekiem-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń